onsdag 26 januari 2011

Oj va tiden rusar iväg

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här märker jag, vad har hänt sen sist?
Förra veckan var vi på formexmässan jag och min dotter, ja ville kika på inredning och Sofie på choklad,
Å jisses säger jag bara, himmelriket öppnade sig!! 800 utställare, vi gick å gick i 2 dagar, blev många mil i benen, å mycket choklad i magen....*s* å träffa så mycke trevligt folk, jag kikade efter Eva Agens men tyvärr inte...

Man fick inte ta kort överallt heller

...och datorn är hur seg som helst idag på att lägga in bilder, får bli mer senare då,
annars har det rullat på med jobb, mycket nu i redovisningtiderna, men det ska gå, man får använda alla vakna timmar så det blir gjort, har även hunnit med att måla lite hyllor till sofie nere i verkstan som hon ska ha med på mässan till helgen, "Kvinna 2011" i karolinen sälja av all den nyinköpta goda chokladen.mm
måste lägga ut lite bider snart så ni får se mina nya projekt som är på gång...

Inga kommentarer: