tisdag 11 januari 2011

Intensivt

Nu är det en intensiv jobbperiod som gäller, denna veckan innehåller 65 arbetstimmar, tur att man gillar sitt jobb...*s*
Igår morse inleddes den av en ridtur med alla tre i stallet, hästarna blev nog rejält möra i benen, med all tung pulssnö....
Inga loppisbesök denna veckan, men nästa får vi se, ledig hela veckan ska bli gött, ska hinna med lite bokföring och börja i ordningställa i lokalen, som vi fyllde i lördags i snöoväder...
(tänk va ofta man väljer olämpliga dagar till sina projekt, )
Torsdag fredag åker Sofie o Jag till Stockholm till Formexmässan, ska bli kul.... Sofie ska köpa in till sin chokladbutik.... och vem vet vad man mer hittar...kanske inredningkontakter till Shabby chiceriet....


Längtar faktiskt lite till sommaren nu...(kolla på lilla Greta, klängrumpan)

2 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej Annelie!
Kanske ses vi på Formexmässan Jag ska också dit med en väninna som har Shabby Chic-affär och vars hemsida jag gör.
Skulle verkligen vara kul att träffa dig.
Kolla på htttp://evascountry.blogspot.com
hur jag ser ut.
Kanske kan du maila ett foto till mig också.
Vi kanske lyckas att ses trots alla människor.
Kramar Eva Agnes

anneliesshabbychic sa...

Hej Eva Agnes,
det vore jättekul om vi stötte på varandra på mässan, jag ska hålla utkik, efter dig!
Kram Annelie